FANDOM

Background.jpg

Drakensang

Drakensang The Dark Eye
Edytuj

Drakensang: The Dark Eye studia Radon Labs to gra RPG oparta na najpopularniejszym w Niemczech (a także Austrii i Szwajcarii), systemie papierowych RPGów fantasy.

Akcja toczy się na kontynencie Aventuria, odpowiedniku Europy z okresu późnego średniowiecza lub wczesnego renesansu.

Grywalne postaciEdytuj

Podczas grania w Drakensang’a musimy zdecydować się na jedną z dwudziestu gotowych profesji, którą będziemy przemierzać tamtejszy świat, Aventurię. Dokonany przez nas wybór ma decydujący wpływ na naszą postać. Będzie stanowić o jej rasie, wyglądzie, specjalizacji (czyli tym, w czym będzie najlepsza), światopoglądzie, umiejętnościach i, rzecz jasna, klimacie.

Śródziemianin

  • Wojownik
  • Łucznik
  • Żołnierz
  • Mag bitewny
  • Mag uzdrowiciel
  • Szarlatan
  • Łotr
  • Włamywacz
  • Złodziej

TulamidianinEdytuj

  • Elementalista
  • Metamag
  • Alchemik
  • Amazonka

ElfEdytuj

  • Łowca
  • Tkacz Magii
  • Bojownik

KrasnoludEdytuj

  • Najemnik
  • Saper
  • Poszukiwacz

ThorwalianinEdytuj

  • Pirat

Grywalne postaci NPCEdytuj

Jak przystało na klasyczną, drużynową grę cRPG, podczas swych przygód spotkasz kilku wyjątkowych i mających swój własny urok towarzyszy, którzy z różnych powodów będą chcieli do ciebie dołączyć, by ramię w ramię przemierzać z tobą Aventurię. Twoja drużyna będzie się więc stopniowo rozrastać, aż do maksymalnej ilości czterech towarzyszy podróżujących jednocześnie, czyli twój bohater i trzech jego kompanów. Podczas gry możesz oczywiście dowolnie zarządzać składem drużyny, zależnie do sytuacji wymieniając towarzyszy.

  • Ancoron
  • Auralia
  • Dranor
  • Forgrimm
  • Gladys Shaldromir
  • Gwendala
  • Jost von Anderstein
  • Nasreddin
  • Rhulana
  • Traldar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki